03 de setembre 2012

Yanapi, El Alto -Bolívia-

Jimena, Gladys, Sandra; Lídia, Mari; Marta i totes les petites. Juan Carlos, Núria, la Doc, Joanna, Thilo, Marielas... Un grup de grans persones que m'han permès aprendre el que no està escrit. M'han permès conèixer una part de la vida alteña i, per extensió, de la vida boliviana que a moltes persones els queda vetada per llunyana als seus plans de viatge. 

Jo tampoc ho tenia en els meus plans però haig de reconèixer que des de la quarta setmana aquests es van deixar de  realitzar... La realitat és que han estat dos mesos d'una experiència inolvidable i que espero poder repetir en un moment o altre. Yanapi i la seva gent, tota aquesta quantitat de nenes i noietes, m'han fet créixer una mica més. No trobo la manera adequada d'agraïr-ho...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada