15 d’abril 2012

Fets i Gent I

Post estrany... tota una llàstima per aquells que llegiu el blog. Aquest és per la gent amb qui durant aquest mes hem anat creuant camins. Avui precisament em parlaven de determinisme i em deien que el moviment de qualsevol particula es pot preveure i, per tant, es pot predir allò que passarà. Sóc una escèptica i haig de reconèixer que per res estic d'acord amb aquesta corrent de pensament però si tot aquest joc de particules que s'ha donat durant aquest mes s'ha de repetir els mesos vinents potser em converteixo en determinista. Que segueixin venint!

5 comentaris:

  1. Bueno ja era hora de saber que feies, espero qu'estiguis bé, molts petons

    ResponElimina
  2. Hola, ès el tercer cop que escric un missatge, al moment que posu , PUBLICA, s'esborra i agafo una mala llet que xafaria l'ordinador , t'ho dic perquè mentres tant em vaig calmant...........va, ara a lho que et vull dir, t'entenc perfectament, encara que diguis paraules rares,,,,,,,,,,,,també et dic que em fas una envejeta descomunal..........estic molt i molt content de que faiguis aquet viatge, donç, jo, ja no el puc fer, si si , en puc fer d'altres, peró de caminar ja s'acabat em referixo a fer caminades llargues, peró ja faré la pau ja, jo les faré anant em moto, ja ja ja , apal-hi una abraçada i bon cami.....

    ResponElimina
  3. El que el moviment de les partícules mana, és que alguna hora tornis a la plana!jajajjaja...fins el moment, disfruta! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquí hi ha nivell: rodolins!!! jajajajaj... intentaré seguir disfrutant, merci! ; )

      Elimina